Wdrożenie systemu w sieci sklepów "Żabka"

                                               
Zarządzanie energią w sieci sklepów
 

 

W 4 tysiącach sklepów Żabka i Freshmarket od lipca br. działa system moniTorus - narzędzie do zarządzania zużyciem energii elektrycznej. To jedno z większych i najrozleglejszych krajowych wdrożeń narzędzia do zdalnego odczytu w obszarze energii elektrycznej poza zakładami energetycznymi.
Pilotażowe wdrożenie moniTorusa w kilku sklepach sieci Żabka odbyło się w okresie wrzesień – grudzień 2015 r. Zastosowano tu liczniki CORAX 3 z modemem GPRS. W toku prac projektowych system został dostosowany do potrzeb i dostępnej infrastruktury klienta. W czerwcu br. zakończono instalację urządzeń we wszystkich sklepach. Od lipca właściciel sieci sklepów może korzystać w pełni z możliwości, jakie oferuje moniTorus.
Projekt wszedł obecnie w II fazę realizacji, która zakłada utrzymywanie, rozbudowę systemu oraz dostarczanie danych pomiarowych do klienta. Perspektywy są optymistyczne, gdyż Żabka planuje dalszą ekspansję (10% wzrostu ilości placówek w 2016 roku i latach kolejnych), zatem system będzie rozwijany. Zainteresowanie moniTorusem wykazują też kolejne sieci handlowe.
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć
w naszej Polityce prywatności. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
X Zamknij